Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Marie - 3 februari 2009 00:05

Hm, jag ska nog sluta säga att jag ska börja skriva här oftare för det blir aldrig som planerat iaf... Jag tänker varje kväll att jag ska skriva men det blir då aldrig av.. Sitter bara och läser andras bloggar hela kvällen. Haha!


Nåja :)  Idag har man då varit i skolan.... Mellan kl 8-13.. Sedan bar det iväg till Kupolen :) Blev att handla alldeles för mkt.. Blev; mascara, eyeliner, foundation (vet ej hur det stavas), klänning (!!!), tjocktröja, 2 toppar, söta skålar som farmor ska få av mig när hon fyller år :)  Känns som jag gjort av med hela min lön fast jag köpte de mesta på rea!! Suck.. Nu får jag inte slösa mera pengar.. Nu ska resten tillbaka till sparkontot och sedan betala sofforna :)

Aja sen var jag och simma med Emine, de va skönt :) Sen bar det av till Kupolen igen med Nybban och Per...det var då jag köpte topparna och skålarna :)  

Inegn ordning som vanligt.. Usch imorgon måste det bli ordning :)

Hade sån jäkla migrän igår så vart inte mkt skolarbete då inte :( 


Tänk att om 86 dagar så kan jag och Erik börja flytta ihop! :D  Är det inte helt otroligt?! Efter 2 ½ år av väntan och längtan! Vi kommer få det bäst :)

Love you hun <3


Nu ska jag försöka sova! Pussar och Kramar :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards