Alla inlägg under maj 2008

Av Marie - 29 maj 2008 23:33

Usch de vart tusan så sent i säng inatt.... usch usch.. men trött va man ju uppenbarligen oxå för hade svarat på ett sms i typ sömnen :S  Minns att jag läste det men trodde att jag la ifrån mig telefonen sen men tydligen svarade jag :S   aja...


Städade bageriet idag..trodde vi skulle få gå till 4 och dessutom gå imon..men vi blev klara vid 2 o då vart vi lediga imon :)  skönt som fan :)

så de vart att hänga med Emelie, Emine o Marre te Kupolen, åt lite med Emelie sedan drog jag hem^^  Träffade Nybban o Sebbe o va ut o cykla o fotograferade :)  De va jättetrevligt! Tack Sebbe för glassen som jag längtat efter heeela dagen!! :D  Du får igen sen :P

Sen vart de hemo diska o plocka o sedan kom mamma o pappa o hämta mig vid åtta :)   så fick man övningsköra igen då :D  som jag längtat!! Älskar att köra bil :) Å nu e de snart lov och jag får börja på trafikskolan på allvar :)  Den 9onde oktober ska jag liksom va så klar som möjligt :) hihi


Imon ska man jobba lite här hemma^^  o gå ut med hundarna :)  o rida kanske o handla o så :P


Jag älskar mitt distansförhållande.

Men jag hatar det med, så jävl mkt ibland.

Ibland undrar jag vad fan jag har gett mig in på..

Och ibland är jag bara så lycklig för jag hade aldrig kunnat göra ett bättre val!!

Men ja, vad spelar avståndet för roll bara man e kär?

Om han nu så skulle bo 100 mil bort så hade det inte gjort nåt, bara jag visste att han var min och att han älskade mig!

Men ibland är det bara så himla jobbigt, känns som man slits i stycken och känslorna bara flyger åt alla möjliga håll! det gör så ont.. ibland kommer tankarna, om vad han gör..om han är med någon annan..förlåt, det är inte så att jag inte litar på honom, men har inte alla tänkt den tanken någon gång? det är ju så långt..de börjar blir jobbigt, vi har varit så länge nu..man börjar bli den där som inte e rolig längre, man e flickvän men långt ifrån sådär spännande och snygg som förr.. de e tråkigt..sjukt tråkigt.. men ändå...ja...skönt? normalt? helt okej? nej jag vet inte för tankarna bara flyr iväg och att försöka få ut det här var ett misstag för det går inte att forma det i några vettiga ord.

Men sen ibland bara älskar jag att han e så långt ifrån mig!

Det är så skönt att ha någon att längta efter!! det är så skönt att träffas efter ett tag och bara älska varandra! man tjatar liksom inte ut varann!  och det är ju bra. visst klart jag önskar han vara här med mig, att jag fick göra allt jag vill med han, men samtidigt är det bra att vara ifrån, det blir inte tjatigt, o de blir roligare när man väl hittar på något speciellt.. man har ju liksom nå att se fram emot :)    så ändå är nog kärleken bättre o starkare :)  och jag menar kan vi klara av att bo på såhär långt håll i 2 år o fortfarande va tsm då måste de ju bevisa något! :D   då är det meningen att det ska vara vi, och då kan vi klara vad som helst :)vad underbart!!

om vi fortfarande e tsm i juni nästa år när det är dags för studenten då ska jag verkligen se det som ett tecken! :D  att dt var meningen från allra första början eller så :)

Du är ju min soulmate ju<3 mannen i mitt liv<3  längtat efter dig hela mitt liv! så glad att du vill vara min<3

jag vet att det inte alltid e så bra mellan oss o att det kan va si o så med kommunikaton ibland..apjobbigt, det tär verkligen, det känns. men jag hoppas verkligen att det ska bli bättre gubben och att det ska bli bättre igen<3 bara man vill<3 jag vill!  jag ska bättra mig nu ,verkligen, vet att jag inte varit världens bästa. .:(  men nu ska jag fan ta mig i kragen!!

Lovar!

snälla jag vill vara din för evigt!!<3<3


usch vissa killar e läskiga..

varför vill ingen kille bara vara min vän?

jag vill ha en riktig killkompis! som jag kan prata med o lita på o som BARA  ser mig som en vän! som ringer ibland, som bryr sig.

visst jag har "killkompisar" (tror jag) men de bor antingen 50  mil bort lr så e de nå annat "fel"... de måste liksom hela tiden ösa över mig hur fin o gullig jag e o så.. de e jobbigt. vill inte träffa dom om dom ska hålla på så.


gubben kom hit o håll hårt i mig, låt ingen annan få komma nära<3


kul att det blev lite planer i helgen iaf :) jag trodde den skulle bli tråkig men nu e den fullspäckad nästan :D

ja imon jobba o lite så.. dagen kommer gå fort.. lördag bär de va te Storvik tidigt på morgonen då första start e redan kl 9 tror jag.. sedan på kvällen e de inflyttningfest i Norberg :D  kul :)

sen på söndag blir de väl tid te hästarna o gräsmattan o sedan iväg te Blge i tid då vi ska på bio med filmkunskapen :D

nice!!


btw fick då godkänt på konditori provet iaf :D   trodde inte de :) hihi

O G på hela kursen :P  hade inte förväntat mig mer :P hehe


äh fy tusen har ni orkat läst ända hit? :P då tkr jag nästan synd om er ;)

om de ens e nån som läser min blogg :P

tihi


Pössar te tusen!!! 

Av Marie - 28 maj 2008 23:23

Finns inte mkt att säga om dagen.. kändes som att man var tillbaka i de där nördspåren idag igen..vilket jag inte vill! det har gått så bra nu ju och jag vill gärna fortsätta ha dt så..

va på lite puttrigt humör idag måste jag nog  säga..

Men jag är stolt för jag va ute och gick i en timme, kändes skönt.

På eftermiddagen kom Anders o vi åkte till Leksand o åt o sedan åkte vi o såg oss omkring lite :P

De va trevligt faktiskt.

Önskar jag såg på livet så som han gör, men det är jag nog för ung för, har inte tid som sagt.

men det är ju tur att det finns stolpar i Siljan XD


Av Marie - 27 maj 2008 23:05

Puh!!

Äntligen klar med uppsatsen till filmkunskapen.. verkligen i sista minuten...

Skulle ju va hemma och plugga och diska idag, sen skulle jag bara iväg o handla en snabbis med Nybban, ja den snabbisen blev ganska lång.. Åkte vid fem och kom hem nio :O

disken står fortfarande där den stod när jag åkte härifrån och skolböckerna ligger fortfarande på hög.. *suck*

men men kul eftermiddag hade jag iaf :)

Har cyklat runt i Borlänge :P  va in på Dollar Store och flumma runt..dom hade inte det jag sökte efter men ändå gick jag ut därifrån 80 kr fattigare.. :S  Konstigt..

en annan konstig sak är att i spegeln i affären ser allt så bra ut men i spegeln hemma undrar man vad man tänkte på när man köpte detta ting..



någn som kan förklara för mig hur man laddar får in bilder här? jag fattar inte.. :(


Inte blir de nå östersund i helgen heller.. :(

fan..

lessen jag e nu :(


nej här ska nu sovas!!  tack gode gud att man har sovmogon imorrn!! puss på er!!

Av Marie - 27 maj 2008 16:16

Jahapp, trött idag....

men bra dag för övrigt?

mm..gjorde "omprov" på engelskan, tror de gick mkt bättre nu :)

Sen va de SH, hm ja då gjorde jag inge vettigt egentligen.. :/  satt o leta efter en artikel igen men hitta inge nu heller.. :/  fan..

sen va de dags för idrott då skulle vi spela golf, riktig golf, gick inte så bra XD  haha   menmen..

efter det var det matte o det gick riktigt bra! :D  Läraren sa att jag var så gott som godkänd nu men jag måste såklart göra provet med o så :)  asså bara så ni vet så har jag väl aldrig varit direkt nära IG eller så om ni tolkade det så :P  bara dt att de va ett säkert g kanske? :) Iaf, blev glad:)


Blev kvar typ en timme i skolan o snacka med Nybban :P   sen bar det av hem o käka blodpudding o prata en väldig snabbis med älskling<3    han hade min laddare hemma hos sig :D   äntligen vet jag vart den är då :P

vill åka o hämta den i helgen men mamma vill ha mig hemma tyvärr.. :/


naj nu ska jag cykla ut med Nybban en stund sen ska man då hem o skriva uppsats....


pöss

Av Marie - 26 maj 2008 21:14

Äntligen lite pluggat iaf :)

ÄNTLIGEN klar med den jädra filmanalysen!! :D  fi fan va skönt :)

nu blir det mer plugg imörrn. :P får duga för idag nu e klockan mkt :P

ska ta o skutta in i duschen nu och sen blir det till att hoppa i säng och försöka sova...är efterlängtat just nu kan jag säga!!! dock vill jag verkligen inte sova ensam.. :/

Men imorrn blir det tjat :)

Av Marie - 26 maj 2008 19:19

Ja här sitter jag ännu fast på nätet. det var visst något med att plugga? har inte kommit långt med det, eller jo visst, jag har äntligen skrivit på vad jag ska skriva om i min uppsats på filmkunskapen, så har skrivit ut lite fakta om de.. sedan har jag även letat efter en artikel till en uppgift på samhällskunskapen..utan framsteg då då... men jag har iaf försökt.

tänkte försöka mig på att skriva de mesta av min kära filmanalys nu då som jag hållt på med i jag vet inte hur många veckor.. mm jag har dessutom engelska att komplitera tills imon..kul.. de positiva va väl att det var bara 4 st i klassen som klarade det där provet? så jag e inte ensam om att göra om det imon.. hm..


ja usch nu är snart måndagen förbi, vilket är bra desto fortare blir dt ju helg..men orka, jag vet att imon kommer de bli ett jäddra tjat från människor som vill träffa mig, men jag har ingen som helst lust alls att träffa dom! men nu har jag sagt nej så himla många ggr så nu måste jag nästan säga ja... :/  jag orkar inte..


Redigt glad jag blev idag när jag upptäckte att jag kan kolla på Andra Avenyn på min data nu :D  har inte kunnat det förut...

Så ska nog ha en AA kväll här nu snart :)

Mys!


Och viket ställe man bor på..herregud..glad att det är sommarlov snart nu så man får komma härifrån..visserligen ska jag tebax hit i augsuti igen men iaf..blir inte att bo så mkt här då iaf troligen då jag har praktik..och jag vill nog inte ha den i borlänge!

ja nej usch de va tydligen misshandel här utanför i fredags, eller om det var i lördags?.. aja...vi gick ut te bilen o skulle åka iväg iaf då står de en polisbil på andra parkeringen o de står ett helt gäng med ungdomar i en ring å där står två polismän och i mitten ligger en människa ner på gräset och ser inte ut att vilja röra på sig..tidigare hade nån fräsching kissat på husväggen, vääldigt mysigt, väldigt onödigt då han faktiskt verkade känna killen som bodde på övertsa våningen^^     

snacka med en granne idag o de hade tydligen skräpat ner redigt mkt här under helgen..glad man va hemma då..

lät dessutom som de va ner i källaren o stal cyklar, jag ställde liksom ner min cykel där för att SLIPPA det.. men men vad förväntar jag mig när jag bor i en storstad?

tacka vet jag hem ljuva hem på landet.


men nu ska jag se till att sätta fart på riktigt här och sedan sova i tid..

ensam :'(

Av Marie - 26 maj 2008 15:58

Mår illa...

Den där känslan igen..

Ensam...

Första dagen utan dig är alltid värst! Då känns ju allt bara värdelöst.. Och just nu spelar det inte ens någon roll även fast jag vet när vi ses nästa gång(?!)... Jag mår illa iaf.. Att komma hem till en tom lägenhet när man har haft dig här i några dagar känns verkligen rötet!

Ångrar som fan att jag inte åkte med dig hem idag!!  Fan..

Men förhoppningsvis åker jag till dig på fredag, även fast det ser verkligen mörkt ut.. :/

Saknar dig redan som en jävla galning!!<3<3


Men nu måste jag sätta igång och plugga...Så man blir klar med skolan någon gång!

Skulle ju vara skönt..

Ska försöka att tänka på annat än på dig..vi hörs imorrn!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards