Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Rosenrot

Av Marie - 5 december 2008 12:32

Var precis in på BlondinBellas blogg och läste lite.. Hon tipsade om naturtillskottet Rosenrot, att man blev lugnare av att äta det och hade lättare att somna om kvällarna och man blev mer koncentrerad på skolarbetet när det behövs...

Alla symptomen hon skrev där stämde in på mig.. Är så uppe i varv nu för tiden, inte harmonisk någonstans! Bråkar med min kille hela tiden för att jag inte kan lugna ner mig.. Jag har massor av skolarbete som jag ligger efter med men jag kommer mig bara inte för att sätta mig ner och ta itu med det... Dels för att det är så mycket att jag bara blir snurrig och dels för att jag inte kan fokusera... Sömnproblem har jag haft ett tag nu,har inte sovit knappt alls de senaste två nätterna... Men när jag väl ska sova i tid så tar det minst en timme innan jag kan somna, trots att jag är supertrött!! Iaf, glad blev ju jag när jag visste att jag har en burk rosenrot stående här hemma :) Åt det mkt förut, vet inte varför jag slutade faktiskt. Dock hade jag bara 4 tabletter kvar och man ska ta 2 tabletter 2 ggr om dagen.. Så det räcker ju inte länge, tror dock att vi har ännu mer hemma hos mamma o pappa :) Och dit ska jag ju ikväll:)

Nu kanske man kan känna sig lite bättre iaf, rosenrot löser inte alla mina problem men det kanske kan få mig att känna mig lite bättre iaf..

Hoppas på det!


Jag har varit dålig på att skriva nu ett tag.... Tänker varje dag att man ska skriva men det blir inte av. Ska bättra mig på den fronten :)


Jag vill bara att allt ska bli som förut igen... När vi var lyckliga och glada och gulliga med varann.. När vi inte skrek på varann och grät hysteriskt och undra vad fan vi håller på med! Jag vill veta vart någonstans det gick snett, vad det var som gick snett.. Och framförallt hur man ska lösa det! Vi kan inte ha det såhär nå mer, vi vet ju det, det kommer ta slut om vi fortsätter såhär.. Skulle vara så onödigt när det bara är ett halvår kvar tills vi får vara lyckliga tillsammans varje dag!! Isf vore dom här 2 åren helt bortkastade.. Och det är ju bara dig jag vill leva med.. Du tar fram det bästa ur mig, du är min andra halva, min bättre halva. Det är endast med dig jag är mig själv, du är en enda som verkligen förstår mig och stöttar mig i allt jag gör! Ingen annan har någonsin brytt sig så mkt om mig som du gör! <3

Det jobbigaste är att du är så långt bort, jag blir så frustrerad.. Jag har vetat hela tiden att jag inte klarar av ett distansförhållande.. Men det har funkat himla bra ändå! Det är först nu det verkligen är jobbigt på riktigt! Så jobbigt att man faktiskt inte kan hantera det. Men jag är inte lycklig här nere, jag trivs inte här ju, men uppe hos dig är allt bra, trivs så himla bra! Jag vill inte gå runt och tänka på det men hur jag än försöker så slås inte tanken ur mitt huvud... :(

Men jag älskar verkligen dig, jag skulle må ännu sämre om jag förlorade dig nu...

Jag hoppas vi kan ta oss igenom det här, jag önskar det av hela mitt hjärta!!<3<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 februari 2009 19:31

Hallå där alla där ute! :) Tänkte bara säga att min tid här är över :) Ni hittar mig hädanefter på http://hallonmumms.bloggsida.se/   Puss puss :) ...

Av Marie - 4 februari 2009 23:07

Var och simmade idag igen fast med Nybban idag :)  Känns  jäkligt bra att simma! Ska komma igång med träning ordentligt nu :) Vi var även in på Aquanova lite.. haha xD  Ja fy fan :P  De va sköj! Sen åkte vi till Max.. ja jag vet dumt att åka dit eft...

Av Marie - 4 februari 2009 21:40

Fick för mig att städa mitt skåp lite idag i skolan, behövdes verkligen.. Började riva och slita i allt på "golvet", river fram en kasse som legat där ett bra tag och vad hittar jag då inte där? Jo, mina skyddskläder!! Jag som har varit nere i tvätte...

Av Marie - 3 februari 2009 00:05

Hm, jag ska nog sluta säga att jag ska börja skriva här oftare för det blir aldrig som planerat iaf... Jag tänker varje kväll att jag ska skriva men det blir då aldrig av.. Sitter bara och läser andras bloggar hela kvällen. Haha!   Nåja :)  Idag har...

Av Marie - 22 januari 2009 20:19

Tjoho!   Hur mår alla där ute ?:)   Efter att ha varit ute med polare hela veckan fick jag idag äntligen "tid" till att ge min lägenhet en liten upplyftning! Skönt känns det :) Blev lite storstädning faktiskt :) Började rensa i lite grejer o slänga m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards