Alla inlägg under oktober 2008

Av Marie - 23 oktober 2008 18:38

Min älskling kommer hit tidigt imorgon bitti<3<3 ojojoj...

Men vad skönt att få vara med dig min älskling<3 Få vara med en normal människa<3<3 *Lycklig*


Är bara så less på de flesta just nu.... så skönt ändå att det är lov för i skolan går jag bara runt och blir irriterad på folk...

Det bara är en sån period nu... Plus att det faktiskt är några stycken som verkligen är riktigt irriterande...

Så less


Dom flesta är ju 18 nu men de märks då fan inte.

Jag ska inte säga att jag är så jävla vuxen heller men folk verkar ju inte ha något sunt förnuft och absolut ingen omtanke!

Och allt som betyder något är fest fest fest...

De e väl inge fel med det alla e ju olika, men låt då oss som har ett riktigt liv där hemma få ha det då och tyck inte mindre om oss för det.

Jag kan iaf säga att efter rundan på krogen så känner jag att jag vill inte festa på ett bra tag.

det är ju bara kul att gå ut någon gång då och då :)

inte gå ut varje helg för festandets skull och för att "alla andra" ska ut.

Nej lite då och då känns lagom :)

jag kan gärna sitta hemma o glo på film och laga mysig middag en lördagkväll, eller bara gå ut o äta eller bio eller liknande. :)

Eller stå hemma i stallet och borsta bort det tjocka lager med lera som min häst antagligen samlat på sig under dagen ;)


Klart jag oxå vill ha gemenskaphet :( men på rätt sätt där jag känner att jag verkligen trivs....


Aja..ska väl ta och diska nu och så..

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite för jag kände mig lite ur humör...

Om 10 timmer känns allt bra igen iaf<3<3


Av Marie - 14 oktober 2008 20:53

Igår firade jag och min baby 2 år tillsammans!!

Känns helt underbart och jag är så himla lycklig och blir bara mer och mer kär för varje dag! Det känns bara bättre och bättre och jag är mer och mer säker på att detta kommer hålla. Hela livet vet jag ju inte men länge iaf :)

Du är mitt liv och mitt allt och min framtid!!<3<3

Längtar till den dagen då det blir du och jag på riktigt och vi kan bo ihop äntligen<3  Bara ca 30 veckor kvar...


Kärleksfulla kyssar och kramar till min drömprins!!!

Av Marie - 14 oktober 2008 19:45

Jepp det vart premiärrunda på krogen då i lördags då man ju fyllde 18 bast i torsdags ;)

Gratis kom man in med det var snällt :D

Började med "förfest" här hemma hos mig.. Hm ja vi gjorde iordning oss.. :)   Drog sedan vidare till Forssa och blev kvar där i nån timme och när man väl kom ut i friska luften igen så var man bra mkt vingligare än när man gick in :S  Aja iaf på lite ostabila ben men med bra mycket mer skratt i kroppen gick vi in mot stan :) Träffade på Elin!!! :D :D :D  Åh vad kul att träffa henne igen!!! Synd de va så kort stund bara :(

Aja iaf sedan gick vi in iaf :)

Första drinken blev en "Sex on the beach" ;)  Yes den var god :)

Jag och Emine begav oss ut på dansgolvet och nästan direkt så kommer en liten spinkig kille och börjar dansa med oss och tafsar, han kunde inte ett dugg svenska men jag lyckas väl förklara för honom att vi ska ut och ta frisk luft iaf..

Det slutar iaf med att vi aldrig under hela kvällen lyckas bli av med den killen och en stund kommer det även fler... Snacka om att jag var glad över att min älskling var med och kom och skyddade mig och visade bestämt att jag var minsann upptagen! <3<3 Lycklig jag blev då:)   Fick ju hjälpa Emine lite med ;)


Ja iaf var det en sjukt rolig kväll/natt/morgon även fast det är lite suddigt då och då och jag skäms över några av sakerna ja :P

Jag trodde väl inte att jag kunde få minnesluckor men det finns vissa grejer som hände som jag inte alls minns.. :P  Visserligen inga stora grejer men iaf :) Gjorde väl även saker jag minns som jag kanske inte är så stolt över xD 

Ringde upp Eriks jobbarkompis och sluddrade på hans mobilsvar, han tog det väl dock bra men det var iaf pinsamt:P

Vi var in på Statoil innan vi skulle bege oss hem till lägenheten och det är väl där den största minnesluckan är... Tydligen var vi hungriga för vi köpte hamburgare, det minns jag iaf, att jag beställde en helt vanlig hamburgare, men till hamburgaren hade jag tydligen köpt pepsi, jag köper ALDRIG Pepsi!!!.. Kommer inte ens ihåg att vi hämtat dricka :S  Minns dock att älsklingen drack Zingo.. Iaf skulle vi sitta därinne vid nå bord å äta...yes duktiga jag missade stolen och helt plötsligt låg jag på golvet och sprattlade!! Naturligtvis stod det massor av folk i kön och skulle handla och dom hade tydligen skrattat åt mig..  Dock har jag ett väldigt svagt minne av detta.. Tydligen var även Elin inne på Statoil och jag hade tydligen även pratat med henne, vilket jag inte alls har något minne av!!  :(

Lyckades även köpa snus utan att behöva visa leget :( och det minns jag iaf :P haha.

Vi snurrade ut därifrån och vi var nog inte tysta en sekund! Erik ställde ifrån sig sin dricka som han inte ens hade druckit hälften av och Emine gormade om det och jag sprang efter den och gav den till han men han ville ju inte ha den xD   Jag slängde in min flaska i en buske någonstans... :S

Till slut kom vi fram till stan och tog en taxi hem :)

Skönt :)

Och ja tack jag mådde inte alls särskilt bra dagen efter!  Och frukosten bestod av Gorbys kl 3 på eftermiddagen typ.. Eller nå sånt.. Piggnade till ganska fort ändå sen tkr jag :)

Aja iaf en jätte kul kväll som vi även fick med lite på film, haha, ett minne för livet som sagt ;)

Nästa gång ska jag verkligen inte dricka lika mycket!! Men jag ska ha minst lika kul!! :D


Puss och kyss på er :-*

Av Marie - 6 oktober 2008 20:08

8 månader kvar tills vi två blir en.. Då kan vi äntligen börja flytta ihop! Du och jag.

Du kan inte ana hur mkt jag längtar! Kan inte tänka på annat...

Jag räknar dagarna..tanken gör att jag tar mig igenom dagarna..

Kommer bli så underbart!!<3<3  kan inte ens finna orden :')

det bara är så att vi ÄR inte ordenligt förrän vi bor tsm..


Och nästa måndag firar vi 2 år tillsammans!! :D  wiie!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards