Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Stegräknare

Av Marie - 15 december 2008 21:36

Var precis in på en väns blogg (som hon dock inte skrivit i sen i somras men man måste ju kolla iaf utifallatt) Iaf fanns det en annons där (är så glad att slippa reklam mellan blogginläggen! gör inte det er tokiga oxå??) om stegräknare.. En tanke slog mig då att en stegräknare skulle man verkligen ha (har sagt hur länge som helst att jag vill ha en men aldrig skaffat en, lever nog på hoppet att någon annan ska köpa det till mig..), iaf man borde man ha en stegräknare och sedan någon/några som man tävlade mot vem som hade gått mest :)

Tänk vad mkt man skulle gå då!!

Skulle jag verkligen behöva!

Jag vill ut och gå med jag litar inte på den här staden.. och nu skyller man ju bara ifrån sig! det är snö o slask och man blir blöt om fötterna, man halkar ikull, man blir varm, man har för "fina" kläder på sig för det.. Va enkelt det är.. sen är det verkligen inge kul ensam..

Men en stegräknare skulle kanske få fart på en :)  Det gäller ju bara att komma igång verkligen :)


Btw har jag naturkunskapsprov igår... har skickat in uppgifterna men har inte ens läst hälften av det man ska göra i boken och kommer nog inte göra det heller... inte just nu iaf.. men imorrn bitti kanske :P

aja men jag orkar verkligen inte.


Nu måste jag verkligen skutta in i duschen (för andra ggn idag..) så man får sova nån gång så man inte e helt död imorrn... tänkte se nå avsnitt av Full Frys oxå innan man ska sova helt :)

sen ska min sambo få mat<3<3


Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 februari 2009 19:31

Hallå där alla där ute! :) Tänkte bara säga att min tid här är över :) Ni hittar mig hädanefter på http://hallonmumms.bloggsida.se/   Puss puss :) ...

Av Marie - 4 februari 2009 23:07

Var och simmade idag igen fast med Nybban idag :)  Känns  jäkligt bra att simma! Ska komma igång med träning ordentligt nu :) Vi var även in på Aquanova lite.. haha xD  Ja fy fan :P  De va sköj! Sen åkte vi till Max.. ja jag vet dumt att åka dit eft...

Av Marie - 4 februari 2009 21:40

Fick för mig att städa mitt skåp lite idag i skolan, behövdes verkligen.. Började riva och slita i allt på "golvet", river fram en kasse som legat där ett bra tag och vad hittar jag då inte där? Jo, mina skyddskläder!! Jag som har varit nere i tvätte...

Av Marie - 3 februari 2009 00:05

Hm, jag ska nog sluta säga att jag ska börja skriva här oftare för det blir aldrig som planerat iaf... Jag tänker varje kväll att jag ska skriva men det blir då aldrig av.. Sitter bara och läser andras bloggar hela kvällen. Haha!   Nåja :)  Idag har...

Av Marie - 22 januari 2009 20:19

Tjoho!   Hur mår alla där ute ?:)   Efter att ha varit ute med polare hela veckan fick jag idag äntligen "tid" till att ge min lägenhet en liten upplyftning! Skönt känns det :) Blev lite storstädning faktiskt :) Började rensa i lite grejer o slänga m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards