Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

8 månader...

Av Marie - 6 oktober 2008 20:08

8 månader kvar tills vi två blir en.. Då kan vi äntligen börja flytta ihop! Du och jag.

Du kan inte ana hur mkt jag längtar! Kan inte tänka på annat...

Jag räknar dagarna..tanken gör att jag tar mig igenom dagarna..

Kommer bli så underbart!!<3<3  kan inte ens finna orden :')

det bara är så att vi ÄR inte ordenligt förrän vi bor tsm..


Och nästa måndag firar vi 2 år tillsammans!! :D  wiie!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 februari 2009 19:31

Hallå där alla där ute! :) Tänkte bara säga att min tid här är över :) Ni hittar mig hädanefter på http://hallonmumms.bloggsida.se/   Puss puss :) ...

Av Marie - 4 februari 2009 23:07

Var och simmade idag igen fast med Nybban idag :)  Känns  jäkligt bra att simma! Ska komma igång med träning ordentligt nu :) Vi var även in på Aquanova lite.. haha xD  Ja fy fan :P  De va sköj! Sen åkte vi till Max.. ja jag vet dumt att åka dit eft...

Av Marie - 4 februari 2009 21:40

Fick för mig att städa mitt skåp lite idag i skolan, behövdes verkligen.. Började riva och slita i allt på "golvet", river fram en kasse som legat där ett bra tag och vad hittar jag då inte där? Jo, mina skyddskläder!! Jag som har varit nere i tvätte...

Av Marie - 3 februari 2009 00:05

Hm, jag ska nog sluta säga att jag ska börja skriva här oftare för det blir aldrig som planerat iaf... Jag tänker varje kväll att jag ska skriva men det blir då aldrig av.. Sitter bara och läser andras bloggar hela kvällen. Haha!   Nåja :)  Idag har...

Av Marie - 22 januari 2009 20:19

Tjoho!   Hur mår alla där ute ?:)   Efter att ha varit ute med polare hela veckan fick jag idag äntligen "tid" till att ge min lägenhet en liten upplyftning! Skönt känns det :) Blev lite storstädning faktiskt :) Började rensa i lite grejer o slänga m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards