Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Less......

Av Marie - 23 oktober 2008 18:38

Min älskling kommer hit tidigt imorgon bitti<3<3 ojojoj...

Men vad skönt att få vara med dig min älskling<3 Få vara med en normal människa<3<3 *Lycklig*


Är bara så less på de flesta just nu.... så skönt ändå att det är lov för i skolan går jag bara runt och blir irriterad på folk...

Det bara är en sån period nu... Plus att det faktiskt är några stycken som verkligen är riktigt irriterande...

Så less


Dom flesta är ju 18 nu men de märks då fan inte.

Jag ska inte säga att jag är så jävla vuxen heller men folk verkar ju inte ha något sunt förnuft och absolut ingen omtanke!

Och allt som betyder något är fest fest fest...

De e väl inge fel med det alla e ju olika, men låt då oss som har ett riktigt liv där hemma få ha det då och tyck inte mindre om oss för det.

Jag kan iaf säga att efter rundan på krogen så känner jag att jag vill inte festa på ett bra tag.

det är ju bara kul att gå ut någon gång då och då :)

inte gå ut varje helg för festandets skull och för att "alla andra" ska ut.

Nej lite då och då känns lagom :)

jag kan gärna sitta hemma o glo på film och laga mysig middag en lördagkväll, eller bara gå ut o äta eller bio eller liknande. :)

Eller stå hemma i stallet och borsta bort det tjocka lager med lera som min häst antagligen samlat på sig under dagen ;)


Klart jag oxå vill ha gemenskaphet :( men på rätt sätt där jag känner att jag verkligen trivs....


Aja..ska väl ta och diska nu och så..

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite för jag kände mig lite ur humör...

Om 10 timmer känns allt bra igen iaf<3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 februari 2009 19:31

Hallå där alla där ute! :) Tänkte bara säga att min tid här är över :) Ni hittar mig hädanefter på http://hallonmumms.bloggsida.se/   Puss puss :) ...

Av Marie - 4 februari 2009 23:07

Var och simmade idag igen fast med Nybban idag :)  Känns  jäkligt bra att simma! Ska komma igång med träning ordentligt nu :) Vi var även in på Aquanova lite.. haha xD  Ja fy fan :P  De va sköj! Sen åkte vi till Max.. ja jag vet dumt att åka dit eft...

Av Marie - 4 februari 2009 21:40

Fick för mig att städa mitt skåp lite idag i skolan, behövdes verkligen.. Började riva och slita i allt på "golvet", river fram en kasse som legat där ett bra tag och vad hittar jag då inte där? Jo, mina skyddskläder!! Jag som har varit nere i tvätte...

Av Marie - 3 februari 2009 00:05

Hm, jag ska nog sluta säga att jag ska börja skriva här oftare för det blir aldrig som planerat iaf... Jag tänker varje kväll att jag ska skriva men det blir då aldrig av.. Sitter bara och läser andras bloggar hela kvällen. Haha!   Nåja :)  Idag har...

Av Marie - 22 januari 2009 20:19

Tjoho!   Hur mår alla där ute ?:)   Efter att ha varit ute med polare hela veckan fick jag idag äntligen "tid" till att ge min lägenhet en liten upplyftning! Skönt känns det :) Blev lite storstädning faktiskt :) Började rensa i lite grejer o slänga m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards