Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Kåta killar

Av Marie - 15 december 2008 21:01

Vad less jag blir...

Idag är typ alla killar överkåta!!???

Ibland undrar jag faktiskt om killar inte har annat i huvudet? För ibland verkar det verkligen lurt..

Och när en kille är kåt finns det inte särskilt mkt annat i hans tankar...ingen omtanke elle något alls..i några sekunder högst...

Alla killar jag pratat med idag har varit kåta...är måndag en magisk dag? 

Själv sitter jag här och är osams med mig pojkvän (som för övrigt inte är kåt, inte vad han sagt iaf och det är skönt), och ni kan ju tänka er hur sugen man är på sex när man är osams med någon?? Suget är inte stort direkt...begravt är det.. Så då när de kommer någon och bara pratar på om hur länge sedan de va denne hade sex så blir man ju bara ännu mer ledsen, särskilt om man liksom säger att man inte mår så bra och dom ser det och allt.. suck..

Dessutom pratar jag helst bara om såna saker med min pojkvän..

Det är inget fel i att vara kåt men man blir bara less på det när dom inte kan ta hänsyn till att man själv inte har det, och speciellt att dom inte kan ta hänsyn till att man har en pojkvän!

En vanlig killkompis är allt jag vill ha, men vad får jag?


Väldigt synd att vi inte kommer kunna reda ut det här idag... Men jag var beredd att du skulle behöva åka.. Synd oxå att jag jobbar arslet av mig i helgen! Men men det är inte meningen att vi ska få vara tsm just nu :'(  Om 2½ vecka får jag träffa dig.. det är redan 2 veckor sedan jag träffade dig sist.. såhär länge har vi nog aldrig varit ifrån varann!??!! :(

Förlåt för allt som hände ikväll.. Jag önskar att jag kunde förklara men det kan jag inte... Men tack för dina gulliga ord och att du envisas med att ringa mig.. Jag vet att det tar tid innan jag svarar men det är bra att du ringer tills jag ger upp och svarar...jag vill ju det egentligen.. det visar att du älskar mig<3 bara det att du är tuffare än mig :'(

känner mig så jävla svag just nu....


jag skrev sist att mitt förhållande hängde på en skör tråd och att jag inte trodde det skulle hålla länge till...jag hade rätt.. vi gjorde slut.. i 2 dagar.. Längre tid än så klarade vi inte av att vara ifrån varann<3<3 och jag har aldrig mått så dåligt som dom 2 dagarna!!  nu tänker ni säkert att ja men det verkar ju inte vara så bra nu heller..men jo det är det<3<3 det var bara idag det gick snett :/  Ledsen är jag för det! Egentligen är jag ju bara frustrerad!! Så inni h*lvete!! Jag önskar verkligen ju att jag kunde förklara men det kan jag inte!!  Jag lär väl säga som alla andra...om mindre än ett halvår så, snart är det över... när folk säger de orden så känns det inte bättre..någon som känner som jag? Man blir bara arg. för ingen fattar ju vad man känner!!

Jag vill träffa dig nu bara.. jag vet att det inte går men jag önskar.. jag vill inte bli sånhär pga saknad men det kommer automatiskt... hoppas attdu någonsin kan förstå mig!!

JAG ÄLSKAR DIG!!!!! <3<3<3<3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 10 februari 2009 19:31

Hallå där alla där ute! :) Tänkte bara säga att min tid här är över :) Ni hittar mig hädanefter på http://hallonmumms.bloggsida.se/   Puss puss :) ...

Av Marie - 4 februari 2009 23:07

Var och simmade idag igen fast med Nybban idag :)  Känns  jäkligt bra att simma! Ska komma igång med träning ordentligt nu :) Vi var även in på Aquanova lite.. haha xD  Ja fy fan :P  De va sköj! Sen åkte vi till Max.. ja jag vet dumt att åka dit eft...

Av Marie - 4 februari 2009 21:40

Fick för mig att städa mitt skåp lite idag i skolan, behövdes verkligen.. Började riva och slita i allt på "golvet", river fram en kasse som legat där ett bra tag och vad hittar jag då inte där? Jo, mina skyddskläder!! Jag som har varit nere i tvätte...

Av Marie - 3 februari 2009 00:05

Hm, jag ska nog sluta säga att jag ska börja skriva här oftare för det blir aldrig som planerat iaf... Jag tänker varje kväll att jag ska skriva men det blir då aldrig av.. Sitter bara och läser andras bloggar hela kvällen. Haha!   Nåja :)  Idag har...

Av Marie - 22 januari 2009 20:19

Tjoho!   Hur mår alla där ute ?:)   Efter att ha varit ute med polare hela veckan fick jag idag äntligen "tid" till att ge min lägenhet en liten upplyftning! Skönt känns det :) Blev lite storstädning faktiskt :) Började rensa i lite grejer o slänga m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards