Alla inlägg under september 2008

Av Marie - 14 september 2008 18:19

Nu är jag tillbaka efter en supergod middag! :)

Sitter här och smälter maten.. Ska strax gå ut och ta in hästarna, sen ska mitt varmblod få bli lite snygg i manen, han ser ungefär lika illa ut som sin matte i håret just nu ;)

Har inte fått nå svar på mitt sms till älskling än :(  Förhoppningsvis e de så att han jobbar, så det inte är det att han e asförbannad på mig!

Ikväll kommer mamma hem med, hon har en kompis med sig från Östersund..han ska väl till att åka hem idag vad jag förstår? Tänk vad underbart om jag kunde fått åka med han!! Men det kan jag nog inte :(  Dock är jag ledig nästa vecka... Men ska till frissan imorrn, sen ska jag jobba åt pappa på tisdag plus att jag har dressyrträning då.. På onsdag har jag körlektion och ska till Nybban på party<3, på torsdag ska jag jobba lite mer och sen får det nog blir träning eller plugg, på fredag har jag körlektion sen stallet antar jag. På lördag och söndag är jag nog tillbaka på praktiken igen då Lena kommer hem på fredag kväll, om det inte blir wärdshuset redan då?

Annars skulle jag åka<3

Vill.... vi behöver det :(

Får inte träffa dig förrän nästnästa helg.... hur det ska gå vet jag ej ? Men då får jag bo med dig i en vecka iaf<3<3 det känns ju underbart<3

Hoppas du hör av dig snart iaf<3

Vill inte ha det såhär längre :(


jaha vad har hänt sen sist då?:)

inte mkt intressant för er att veta antar jag ;)

Ja man har börjat skolan igen iaf, sista året äntligen! :]

Dock var man bara i skolan i 2 veckor, nu är man ute på APU i 5 veckor... Me dont like!!

Jag har äntligen piercat näsan! :D

yes yes...

man har kommit igång rikigt med körkortet :)

men framförallt...

detta vill jag inte ska komma ut egentligen men men ;)

Jag har börjat med GI :O:O:O

Ja jag vet jag trodde heller aldrig det... fattar mig knappt på det :P

men jag kämpar på:)  Äter min gröt, min sallad och mitt kött och dricker mitt vatten :)

trodde det skulle bli skitjobbigt med sötsuget, att jag skulle falla dit flera ggr! men det har gått skit bra faktiskt!!

jag började för prick en vecka sedan, har på en tiden gått ner 2,2 kg :)  det är inte jättemkt men det är iaf en början :)

det känns som att det här är det enda som kan funka för mig ;)

Fort går det med utan att det ska va nå fusk :) 

vet dock inte vad mitt mål är.. men 20 kg eller mer vore ju nice.. men vi får se. jag kan nöja mig med 10 med :)  jag tänker iaf inte ta allt nu på en gång... får se när jag är tillfälligt nöjd :)

Känner mig inte sådär uppblåst och äcklig längre iaf och det är skönt. även fast det nog inte syns på mig än så känns den ändå, jag känner mig smalare, även fast det kanske inte e så :) 

det roligaste med det hela är att min hy är mkt finare nu oxå sedan jag började med det:) de e ju kul :)

len som en babyrumpa;)


nej men nu ska inte jag tråka ut er mer :)

återkommer kanske senare :)

ska dra ut till mina älsklingspållar nu<3

dom kan man iaf alltid lita på och tro på och aldrig tvivla på, dom ljuger aldrig, dom får en aldrig att känna sig mindre värd, dom tkr om en lika mkt hur ful jag än är, har jag en dålig dag så puttar dom bara på en med sina söta mular och ser på en med de där vackra rådjursögon, eller gör något galet så man viker sig av skratt! Dom lyssnar alltid på allt man säger, även fast dom inte kan svara så lyssnar dom iaf och klagar aldrig.. Dom skäller aldrig på en och i deras värld gör man aldrig fel, och gör man det så är man lika mkt värd iaf.. Ingen är populär eller nörd i deras värld..

Jag kan vara den jag är<3<3<3

Av Marie - 14 september 2008 17:08

De senaste söndagarna har alla varit skit!! varför vet jag inte.

Trodde det skulle vara annorlunda denna dag, det kändes så bra!! imorse var allt perfekt... Jag tänkte att nu ska jag aldrig bråka mer med min pojkvän (iaf inte på ett bra jävla långt tag!), och idag var ju toppen!!

skulle aldrig tänkt den tanken.. här sitter jag nu...jag och min pojkvän är inte direkt så glada i varann , och dagen blev inte alls som väntat.. rutten har den varit!!


jag skriver mer sen..

måste ner och vakta maten nu..

puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards